جلسه‌ی ماهانه‌ی دهیاران بخش هزارجریب شهرستان نکا، با حضور «حجت الاسلام عباسعلی فغانی رئیس اداره زکات استان مازندران»، رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا، دهیاران هزارجریب، لطف‌آبادی بخشدار هزارجریب و شورای روستای ملاخیل پوروا، در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 19 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، جلسه‌ی ماهانه‌ی دهیاران بخش هزارجریب شهرستان نکا، با حضور «حجت الاسلام عباسعلی فغانی رئیس اداره زکات استان مازندران»، رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا، دهیاران هزارجریب، لطف‌آبادی بخشدار هزارجریب و شورای روستای ملاخیل پوروا، در این روستا برگزار شد.

 

تجلیل از دهیاران هزارجریب جهت داشتن تعامل و همکاری در سرفصل زکات با کمیته امداد نکا  

در این مراسم به تشریح و تبیین فریضه زکات و درخواست همکاری صمیمانه و استفاده از ظرفیت دهیاران در پرداخت زکات به کمیته امداد پرداخته شد و از دهیار روستای پاسند جهت بیشترین پرداختی زکات گندم به کمیته امداد تجلیل شد.

همچنین با اهدای کارت هدیه به کلیه دهیاران هزارجریب بخاطر داشتن تعامل و همکاری خوب در سرفصل زکات با کمیته امداد شهرستان نکا تجلیل شد.

پس از پایان این مراسم، با حضور حجت الاسلام فغانی، رئیس کمیته امداد نکا، بخشدار هزارجریب، دهیار و شورای روستای ملاخیل، از بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر این روستا دیدار و تکریم به عمل آمد.

 

تجلیل از دهیاران هزارجریب جهت داشتن تعامل و همکاری در سرفصل زکات با کمیته امداد نکا

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار