دادستان دهلران ؛
دادستان دهلران از ورود به موضوع فرونشست برخی منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسئله به سرعت بایستی توسط مسئولان پیگیری و رفع شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 13 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهنام تیرافکن در حاشیه بازدید از چندین منزل مسکونی در روستای شهرک وحدت بخش مرکزی دهلران، اظهار کرد: چندین منزل این روستا به دلایل نامعلوم دچار فرونشست شده اند که بلافاصله دادستانی شهرستان برای حل مشکل ورود کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع که بحث امنیت جانی و از طرفی مالی شهروندان محسوب می شود، این دادستانی به صورت ویژه و در راستای حقوق عامه به موضوع ورود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب دهلران به نمناک بودن زمین های اطرف این منازل اشاره و تاکید کرد: دستگاه های متولی تا روشن شدن ابعاد و علت فرونشست این زمین ها، از هرگونه ساخت ساز در محدوده یا شده جلوگیری کنند.

ورود دادستانی به فرونشست برخی منازل در دهلران

تیرافکن ادامه داد: امور آب دهلران با همراهی بنیاد مسکن شهرستان در این راستا باید نظریه کارشناسی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به این دادستانی اعلام کنند.

دادستان دهلران به حقوق عامه اشاره کرد و گفت: این دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه به عنوان مدعی العموم بطور قطع ورود خواهد کرد، لذا همه مدیران که مسئولیت قبول کرده اند، باید پاسخگو باشند، در غیر این صورت عدم توجه آنها به وظایف قانونی خود ترک فعل محسوب و این دادستانی برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار