وزیر آموزش و پرورش گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده شد و در برنامه ششم و هفتم، اجرای نقشه راه سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 13 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان قائم‌شهر٬ علی‌اصغر فانی دوشنبه‌شب در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دولت یازدهم با وجود فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدهای نفتی٬ توفیقاتی هم به‌دست آورد٬ اظهار کرد: به زیر 14 درصد رسیدن نرخ تورم از جمله توفیقات دولت یازدهم است.
وی افزود: توفیقات بزرگی در بحث ثبات و امنیت داخل کشور ایجاد شد و اکنون بحث ایران و اسلام‌هراسی در خارج از کشور وجود ندارد.
وزیر آموزش و پروش تاکید کرد: با توافق هسته‌ای٬ حاکمیت کشور در حوزه هسته‌ای به ثبت رسید و حق ایران را در استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای به اثبات رساند.
فانی با تشکر از به تصویب رساندن کلیات برجام از سوی نمایندگان مجلس، تصریح کرد: انشاالله با تصویب برجام٬ شاهد شکوفایی اقتصاد و اشتغال جوانان باشیم.
وی به انجام حرکات مبنایی و اجرایی در راستای سند تحول بنیادین اشاره و خاطرنشان کرد: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده شد و در برنامه ششم و هفتم، اجرای نقشه راه سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفت.
فانی در مورد درخواست ساخت خانه معلم و فضاهای آموزشی٬ تفریحی در قائم‌شهر نیز گفت: کمک وزارتخانه به میزان کمک خیران و جمع‌آوری اعتبار از محل ماده 180 و اعتبارات عمرانی استانداری بستگی دارد تا به همان نسبت٬ اعتبار از محل بودجه ملی در اختیار این پروژه‌ها قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار