دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: به عنوان مدعی العموم در راستای صیانت از حقوق عامه مردم پای کار هستم و کوتاهی و قصوری در راستای خدمت به مردم از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست
کد خبر: ۱۱۰۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 30 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهنام تیر افکن در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : باتوجه به اینکه آبگرم دهلران مشکلات فروانی برای شهروندان ایجاد کرده است دستگاه های مرتبط وضعیت این پروژه را سریع تر تعیین تکلیف کنند.

وی بیان داشت : خط انتقال آبگرم به پائین دست شهر دهلران متاسفانه به گونه طرحی شده است نتها مشکلی از مردم حل نمی شود بلکه مشکلات ناشی از آب گوگردی باعث خسارت بیشتر به مردم جنوب شهر می شود. 

تیر افکن بیان داشت:از آنجایی که آبگرم دهلران مشکلات زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گوگرد در سطح شهر و مشکلات تنفسی و خسارت به تجهیزات و لوازم برقی مردم وارد کرده است دستگاه های مرتبط باید به جابجایی خط انتقال اقدام کنند و تا زمانی که نقشه خط انتقال اصلاح نشود پیمانکار باید فعالیت خود را متوقف کند .

وی تصریح کرد: برای دادستانی قابل قبول نیست در این شرایط اقتصادی مردم بیش از این متحمل ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم شوند و باید مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در راستای ساماندهی و تکمیل آن پای کار باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد : به عنوان مدعی العموم در راستای صیانت از حقوق عامه مردم پای کار هستم و کوتاهی و قصوری در راستای خدمت به مردم از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

وی گفت: اداره منابع شهرستان به عنوان متولی و مجری طرح انتقال آبگرم باید نسبط به انحرافف آن اقدمات لازم را در دستور کار خود داشته باشد چرا که سلامت و از طرفی جلوگیری از ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم خط قرمز دادستانی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار