رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر:
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: با هدف ساماندهی و سازماندهی یک‎هزار و 200 هیئت‎ مذهبی استان بوشهر، همایش بزرگ میثاق عاشورائیان در استان بوشهر برگزار می‎شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 13 October 2015
تابناک بوشهر: نوشاد نوشادی با گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)  حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: برنامه‎های ماه محرم‌الحرام در استان بوشهر با محوریت قرآن کریم برگزار می‌شود و امسال نماز جماعت، قرائت قرآن کریم، دعا و نیایش در تمامی مجالس عزاداری در ماه محرم و صفر برپا می‎شود.

وی با بیان اینکه همایش میثاق عاشورائیان در استان بوشهر برگزار می‎شود تصریح کرد: این همایش باشکوه با حضور اعضای یک‎هزار و 200 هیئت مذهبی چهارشنبه 22 مهرماه در استان بوشهر برگزار می‎شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در استان بوشهر گفت: این همایش در 600نقطه استان بوشهر به یاد شهادت طفل شش ماه  حضرت علی اصغر (ع) در حادثه کربلا روز جمعه دوم مهرماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‎شود.

نوشادی با تاکید بر سیاه‎پوش کردن معابر، میادین و نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: مسئولان هیئت‎های مذهبی استان بوشهر در برگزاری مراسم عزاداری از مداحان شناسنامه‎دار و کانون مداحان استفاده کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با بیان اینکه هیئت‎های مذهبی استان بوشهر با نیروی انتظامی تعامل  و همکاری برای ایجاد نظم و امنیت داشته باشند افزود: این هیئت‎ها با نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در برپایی مجالس همکاری داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار