مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام ؛
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام بیان داشت : ۳۰ درصد عرضه سوخت گاز مایع در استان از طریق زیرساخت بانکی صورت می گیرد که جزو سه استان نخست کشور هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 25 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ایدون  گفت :  از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون نیز با توجه به اینکه ممکن است به دلیل ضعف اطلاع رسانی و موارد دیگر برخی از مردم از این برنامه آگاهی نداشته و ثبت نام نکرده باشند، در تمامی جایگاه های عرضه سوخت گاز مایع، نیروهای این شرکت علاوه بر زیرساخت بانکی در حال عرضه هستند.

وی  بیان کرد : هم اکنون ۳۰ درصد عرضه سوخت گاز مایع در استان از طریق زیرساخت بانکی صورت می گیرد که جزو سه استان نخست کشور هستیم.

ایدون افزود :  قرار بود سازمان صنعت ، معدن و تجارت با نصب بنر و توزیع بروشور در مناطق مختلف اطلاع رسانی لازم را در خصوص این برنامه انجام دهد که متاسفانه اجرایی نشد که این شرکت با نصب ۳۰ بنر و توزیع حدود پنج هزار بروشور تلاش کرد اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام برای دریافت گاز مایع از طریق زیرساخت بانکی را صورت دهد.

وی ادامه داد :  عرضه گاز مایع از طریق زیرساخت بانکی باید از ۳۰ درصد کنونی تا پایان خردادماه حداقل به ۸۰ درصد برسد، چراکه این موضوع بر اساس قانون مصوب مجلس و ابلاغ دولت است و از مزایای آن این است که شهروندان بجای اینکه سیلندر گاز مایع را با قیمت حدود ۶۰ هزار تومان خریداری کنند، آنرا با ۲۲ هزار تومان می توانند تهیه کنند.

وی از توزیع ۸۴ تن گاز مایع به اصناف ، ۳۸ تن به خانوارها و هشت تن به خودروهای استان خبر داد و اضافه کرد: این موضوع به صورت هفتگی مورد رصد قرار می گیرد.

ایدون  با اشاره به فعالیت کبابی های شباب و مهدی آباد گفت: اتاق اصناف و سازمان صمت استان تا زمانیکه این صنوف از گاز طبیعی استفاده می کنند، پروانه موقتی برای آنان صادر کند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار