مدیرعامل شرکت آبفا ایلام:
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: طی سال گذشته۱۳ کیلومتر مشکل افت فشار آب شهر چوار، بهمن آباد، سلطان آباد و روستاهای حومه برطرف شده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 18 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری در جریان بازدید مدیرکل دیوان محاسبات ایلام از پروژه های آب و فاضلاب چوار اظهار داشت: در طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه آب در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: با احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان و اجرای خط انتقالی بطول ۱۳ کیلومتر مشکل افت فشار آب شهر چوار، بهمن آباد، سلطان آباد و روستاهای حومه برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با اشاره به سایر اقدامات و پروژه های فعال شرکت در شهرستان چوا، گفت: این شرکت برنامه بلند مدتی برای تأمین آب پایدار شهر چوار و روستای تحت پوشش دارد و ان شاالله در صورت تأمین اعتبار به موقع، مشکل آب در تمام مناطق این شهرستان مرتفع خواهد شد.

ناصری تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه آبفای استان کسب رضایت مردم و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب است که در این راستا نیازمند حمایت و رعایت الگو مصرف از سوی هم استانی‌های گرامی نیز می‌باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز در این آیین ضمن تشکر از خدمات رسانی مطلوب شرکت آبفای استان به مشترکان، گفت: پروژه‌های آبرسانی در استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

محمدرضا پورافغان تصریح کرد: اداره کل دیوان محاسبات به منظور رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی استان ایلام آمادگی کامل برای همکاری در چارچوب قوانین و مقررات دارد.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از بیت المال تاکید کرد: دیوان محاسبات پاسدار بیت المال است و با نظارت بر عملکرد دستگاهها، در راستای تقویت حلقه های تولید عمل می نماید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار