معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام؛
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بیان داشت : طرح ملی اعتلا دانشگاه در راستای ارتقای معرفتی، بصیرتی مسوولان، اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور در سطح دانشگاه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 11 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت الله حیدری زرنه  افزود :  طرح ملی اعتلا دانشگاه در راستای ارتقای معرفتی، بصیرتی مسوولان، اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور در سطح دانشگاه برگزار می شود.

وی گفت :  این طرح در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.

حیدری زرنه ادامه داد :  این طرح با حضور و شرکت ۲۶۰ نفر از مسوولان، اساتید و کارکنان دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به مدت ۲ روز برگزار شده و مرحله بعدی این طرح نیز به صورت منطقه ای و ملی برگزار می شود.

وی گفت :  کسانی که سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری را طی کنند در دانشگاه آزاداسلامی به آنان پایه گروه تشویقی اعطا می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام جریان شناسی فکری، سیاسی و اجتماعی ایران معاصر، ابعاد مختلف سیاست خارجی جمهوری اسلامی، چگونگی تحلیل سیاسی مسائل روز و پدیده های اجتماعی، مکاتب غربی و غرب شناسی، آمریکا شناسی و اسراییل شناسی را از جمله مباحث طرح شده در این طرح ملی در استان ایلام عنوان کرد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار