مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام:
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تمدید اطلاعات بیمه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده این سازمان در استان به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 09 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی با بیان اینکه با شناسایی افراد کم درآمد بر اساس آئین نامه ارزیابی وسع و با معرفی بیمه گذارانی که بیمه شدگان محروم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی راه تحت پوشش دارند، گفت: از طریق صندوق روستاییان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان برای صدور و تمدید اعتبار پوشش بیمه وجود ندارد، افزود: بر این اساس بیمه سازمان سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۲۵۰ هزار نفر تا پایان فروردین سال آینده تمدید شده است.

رحیمی اظهار داشت: از این تعداد نزدیک به ۲۹ هزار و ده نفر جزو سه دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی و بیش از ۱۲ هزارو ۲۸۷ نفر مددجویان کمیته امداد و نزدیک به ۲۸۹ هزار و۷۰۳ نفر بیمه شده روستایی می‌باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به حمایت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران از اقشار محروم اظهار کرد: فرانشیز آنها را هم در زمان ارائه خدمت کاهش می‌دهیم.

رحیمی گفت: بدون شک برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس مصوبه جدید، حق بیمه پلکانی تعریف شده و افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نشده، می‌توانند تا تعیین وضعیت دهک درآمدی پوشش بیمه‌ای یک ماهه را دریافت نمایند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار