رئیس فدراسیون قایقرانی:
غلامرضا امینی خواستار استفاده از ظرفیت‌های منطقه دوم نیروی دریایی ارتش و سپاه و بنادر و دریانوردی برای توسعه قایقرانی در استان بوشهر شد
کد خبر: ۱۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 12 October 2015

بوشهر - رئیس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: ورزش قایقرانی در استان‌ها توسعه می‌یابد و تجهیزات لازم در استان‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا امینی ظهر دوشنبه در نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر اظهار داشت: رشته قایقرانی دارای علاقمندان بسیار زیادی در سطح کشور است و توسعه این رشته ورزشی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی از توسعه رشته قایقرانی در سطح استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: مشکلاتی در زمینه تامین تجهیزات وجود دارد که در این زمینه با همکاری ادارات ورزش و جوانان استان‌ها نسبت به رفع کمبودها اقدام می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از خرید و توزیع ۱۰۰ فروند قایق برای استان‌ها در سال جاری خبر داد و افزود: استان بوشهر هم دارای ظرفیت بالایی برای قایقرانی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های منطقه دوم نیروی دریایی ارتش و سپاه و بنادر و دریانوردی برای توسعه قایقرانی در استان بوشهر شد و اضافه کرد: این استان در گذشته دارای قهرمانان زیادی بود که باید مجددا به جایگاه اصلی خود باز گردد.

امینی از برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری قایقرانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تقویت رشته قایقرانی به خصوص در رشته بادبانی نیز باید در سطح سواحل تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه ماده پاراکانو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ به مجموعه مسابقه‌ها افزوده شده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون قایقرانی کشور تاکنون ۴۰ مدال جهانی المپیک و آسیایی دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از ورزش قایقرانی، افزود: فدراسیون قایقرانی در مسابقات اینچوان نیز با کسب ۹ مدال بعد از کشتی بیشترین تعداد مدال‌ها را کسب کرد.

وی اضافه کرد: مدرسان و مربیان ورزش قایقرانی ایران دارای ظرفیت‌ها و توان بسیار بالایی هستند و جزو مربیان برجسته آسیا محسوب می‌شوند و کتایون اشرف برای تدریس به آمریکا دعوت شده است.

امینی با بیان اینکه محدودیت برای استفاده از توان بانوان و معلولان در رشته قایقرانی وجود ندارد، افزود: تلاش داریم تا از همه ظرفیت‌ها برای دستیابی به موفقیت در این رشته ورزشی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که با برگزاری انتخابات در این مجمع، مهدی زارعی به عنوان رئیس هیات قایقرانی بوشهر انتخاب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دریافر نوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
باسلام، موسسه دریانوردی دریافر نوین خلیج فارس برگزار کننده دوره های عرشه و موتور، قایقران و صیادی می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار