معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار استان ایلام ؛
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با اشاره به اینکه دبیرخانه دومین جشنواره سرود ترنم حماسه از امروز آماده دریافت آثار متقاضیان شرکت در این جشنواره است، گفت: ۲۰ تیرماه، آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره ملی ترنم حماسه است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 02 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ عبدالنبی امیدی زاده اظهار داشت: متقاضیان شرکت در دومین جشنواره سرود ترنم حماسه با موضوع دفاع مقدس از امروز تا ۲۰ تیرماه فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

وی افزود: دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی و عموم مردم فارغ از محدودیت سنی یا رده امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام یادآور شد: گروه های مردمی از جمله اعضای بسیج محلات، هیات های مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد، فعالان فرهنگی و تمام علاقمندان به شرکت در این جشنواره امکان حضور در این رقابت فرهنگی هنری را دارند.

امیدی زاده ادامه داد: جشنواره ملی ترنم حماسه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، بستری مناسب برای بهره مندی از ظرفیت های بی بدیل فراهم آمده از حماسه پرشکوه هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مردان و زنان افتخار آفرین ایران اسلامی است.

دبیر جشنواره ترنم حماسه در ایلام اضافه کرد: استفاده صحیح و هوشمندانه از ظرفیت هنر موجب ایجاد فضایی با نشاط و پویا و به دنبال آن تقویت انگیزه حماسی، شور انقلابی، دلاوری و ایثار و شهادت طلبی در جامعه بویژه جوانان و نوجوانان متعهد و انقلابی ایجاد خواهد کرد.

امیدی زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دانست و افزود: متقاضیان در موضوعاتی چون تجلی فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت در هشت سال دفاع مقدس، تداوم آرمان ها و ارزش های آن در عصرها و نسل های بعد ذکر کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره، سرود خود را با موضوعات مشخص شده با کیفیت بالا به صورت زنده در قالب لوح فشرده ضبط و به همراه با سه قطعه عکس از هنگام اجرا به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، متقاضیان شرکت در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه آن واقع در ایلام، میدان دفاع مقدس، ابتدای بلوار آیت الله احمد خمینی (ره)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تلفن ۰۸۴۳۲۲۲۴۲۴۰ و ۰۸۴۳۲۲۴۱۷۴۲ تماس بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار