معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: جامعه کارگری در طول حیات بشر از پاکدست ترین اقشار بوده که همواره خالصانه وظایف خود را انجام داده اند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 02 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در مراسم تقدیر از برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان ایلام با اشاره به اینکه جامعه کارگری ۱۴ هزار شهید تقدیم آرمان های انقلاب کرده اند، اظهار داشت: سهم کارگران ایلامی از این تعداد ۳۰ شهید والامقام است.

وی افزود: کارگران در دیدگاه دین مبین اسلام جایگاه ممتازی داشته و پیامبر مکرم اسلام بر دستان کارگر بوسه زدند که نشان از اهمیت زحمات این قشر در اجتماع دارد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به نقش جامعه کارگری در قبل و پس از پیروزی نظام اسلامی تاکید کرد: کارگران و بازاریان از هسته های اصلی تشکیل دهنده حرکت های انقلابی پیش از پای انقلاب بودند و بی شک حمایت های آنان به پیروزی نهضت مردمی سال ۵۷ انجامید.

حسنی ادامه داد: کارگران به عنوان اصلی ترین اعضای حوزه تولید و اشتغال در کشور به مثابه موتور محرک اقتصاد کشورها شمرده می شوند که هرچه پویاتر و سرزنده تر باشند، آن کشور پله های ترقی و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد.

وی با اشاره به مطالبات کارگران اضافه کرد: بهبود معیشت ، تقویت پوشش بیمه ای و امنیت شغلی از مهم ترین نیازهای کارگران است که امری به حق و لازم است و بر عموم دولتمردان و متولیان واجب است در جهت رفع مشکلات و خواسته های آنان برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم نیز در این راستا تلاش کرده با حداکثر توان نیازهای آنان را مرتفع کند و گام های مثبتی نیز در این مدت کوتاه برداشته شده است.

حسنی یادآور شد: تکمیل ۲ مجتمع رفاهی برای کارگران استان در شهرستان های ایلام و دهلران با موافقت وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار