مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد : در جشن نیکوکاری اخیر بیش از ۳۴۰ مدرسه در سطح استان در آئین جشن نیکوکاری حضور مناسب و پرشوری داشتند و ما شاهد کمک‌های خوب این مدارس به دانش آموزان نیازمند و هم نوع شأن بودیم.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 01 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ، رضا طاهری  افزود :  هر ساله در مناسبت‌های مشارکتی همانند جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری حضور قشر دانش آموز قابل توجه بوده و این نشان دهنده ترویج مناسب فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر نوجوان و آینده ساز استان و کشورمان است.

وی گفت : به عنوان نمونه در جشن نیکوکاری اخیر بیش از ۳۴۰ مدرسه در سطح استان در آئین جشن نیکوکاری حضور مناسب و پرشوری داشتند و ما شاهد کمک‌های خوب این مدارس به دانش آموزان نیازمند و هم نوع شأن بودیم.

طاهری ادامه داد :  در این آئین ۳۲ هزار دانش آموز هم استانی شرکت کننده در جشن نیکوکاری بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به نیازمندان هم نوع خود در استان کمک کردند.

وی مطرح کرد : یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری در مدارس که با مشارکت و همکاری خوب آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، علاوه بر کمک به هم نوعان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر نوجوان و دانش آموز کشورمان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار