سردار «بوعلی» از راه‌اندازی بیش از ۵ هزار گروه قرآنی در استان خبر داد و گفت: در خصوص گروه‌های مردمی قرآنی باید اطلاع‌رسانی دقیقی از اقدامات آن‌ها انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت آنان بهره ببریم.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 30 April 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس امروز در دیدار صمیمی با حافظان، قاریان و مقام‌آوران قرآنی سپاه استان در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: هدف و مطالبه‌ای برای استان در نظر گرفتیم و آن نشر و ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی است که در موضوعات مختلف قرآنی، فارس باید نمود داشته باشد و در همین راستا بیش از ۵ هزار گروه قرآنی در استان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: مؤسسات مختلف قرآنی در فارس فعال هستند اما بعضاً هم‌پوشانی ندارد و هرکسی برای خدمت به قرآن و اسلام کاری انجام می‌دهد؛ اگر اینها با هم هماهنگ شوند، قطعاً اتفاق خوبی رخ خواهد داد. چون هرکسی کار خود را انجام می‌دهد، شاید در مقایسه با ظرفیت فارس خیلی قابل دیدن نباشد اما وقتی همه ظرفیت‌ها کنار هم قرار می‌گیرد، قطعاً این فعالیت‌ها در سطح ملی نمود خواهد داشت.

بوعلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: قطعاً در زمینه استان فارس هم سهمی دارد و باید در جهت تربیت حافظان قرآن کریم در سطح استان گام‌های اساسی برداریم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در این زمینه حرکتی در استان فارس آغاز شده است اما ادعا نمی‌کنیم کار بزرگی انجام شده است ولی نسبت به سال‌های قبل حرکت خوبی شروع شده و جهت‌گیری در این زمینه درست است و عزیزان اصرار دارند در آن راستا حرکت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار