مدیر امور آمایش و برنامه ریزی امور استان های شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تلاش می شود سند برش فرهنگی استان ایلام در نقشه مهندسی فرهنگی کشور همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان رونمایی شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ 29 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا باقری روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: نقشه مهندسی فرهنگی کشور بیش از یک دهه است که به دستور مقام معظم رهبری مورد تاکید و تدوین قرار گرفته است.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته فصل هفتم این نقشه با محوریت برش های استانی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر امور آمایش و برنامه ریزی امور استان های شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه سال گذشته در فاز اول ۱۲ استان سند خود را تدوین کرده اند، تاکید کرد: فاز دوم برس فرهنگی استانی شامل ۱۹ استان باقی مانده است و ایلام جزو استان های اول از این فاز است که از دیماه سال گذشته کار تدوین برش استانی این استان آغاز شده است.

باقری اضافه کرد: با توجه به اینکه فرآیند تدوین برش استانی ایلام در رتبه نخست دیگر ۱۹ استان کشور است، تلاش می شود که سند برش فرهنگی استان ایلام همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان رونمایی شود.

وی یادآور شد: اولویت اصلی در نقشه مهندسی فرهنگی، تدوین سند برش استانی نیست، بلکه در کنار اسناد فرهنگی دیگر سندها یک سند جامع تر با عنوان نقشه مهندسی فرهنگی در برنامه کاری خود داشته باشیم.

مدیر امور آمایش و برنامه ریزی امور استان های شورای عالی انقلاب فرهنگی به بودجه سند نقشه مهندسی فرهنگی اشاره کرد و افزود: مشکل خاصی در خصوص اعتبار وجود ندارد، می توان از ظرفیت اعتبارات آسیب های اجتماعی دستگاه ها و شرکت ها استفاده کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار