چندی است شبکه mbcpersia وابسته به عربستان سعودی نسبت به تولید و پخش برنامه‌ استعدادیابی با همکاری شرکت مطرح سایمون اقدام نموده که حضور بازیگر سابق ایرانی در بین چند هنرمند لس‌آنجلسی به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 29 April 2023

تابناک سیستان و بلوچستان | مهناز افشار، بازیگر مهاجرت کرده از ایران که این روزها در ژانر داور یک مسابقه استعدادیابی در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای حاضر شده، با سخیف‌ترین رفتار، تیپ‌ها و حتی ادبیات لوس و سخیف، سطح برنامه استعدادیابی سایمون را هم پایین آورده است.

مهناز افشار که نزدیک به 4 سال است از ایران مهاجرت کرده، در مواجه شدن با داوطلبین و شرکت‌کنندگانی که فارسی به خوبی نمی‌دانند، یا سکوت می‌کند، یا با دست‌پاچگی عبارتی در حد Good، excellent و ازین دست را بیان می‌کند، در حالیکه در سایر موارد، کم حرف نیست و حتی با مشمئزکننده‌ترین ادا و اطوار، عباراتی از مرحوم کیارستمی، هاوکینگ و شاملو بیان می‌کند که آنهم اصلا نه به اجرا مرتبط است و نه به برنامه.

اوج حرکات خانم بازیگر، تقلیدهای تابلو از ابی، خواننده لس‌آنجلسی است، به طوریکه در موارد مکرر پیش می‌آمد که مهناز افشار اصلا نظر منفی به اجرای یک داوطلب نداشت و از زنگ قرمز استفاده نمی‌کرد، ولی به محض ابراز نظر ابی، افشار هم نظرش را عوض می‌کرد و کانهو سرکار خانم مهناز افشار خود دارای ادراک و نظر و مغز مناسبی برای داوری نیست و صرفا تقلیدی چاپلوسانه از خواننده لس‌آنجلسی می‌کند.

مهناز افشار؛ فرارمغزها یا رهایش بی‌مغزها

تیپ این بازیگر هم در نوع خود عجیب و البته مضحک است؛ خانم بازیگر که ظاهرا تکلیفش با خودش روشن نیست، سعی در نگه‌داشتن حجاب در برنامه دارد، ولی عملا بی‌حجاب است و خود را شبیه دلقک‌ها آرایش می‌کند، در حالیکه همزمان در صفحه مجازی‌اش تا لخت شدن یکی دوگام فاصله دارد.

همه اینها نشان‌دهنده نوعی بی‌‍ثباتی، بی‌ادراکی و شاید نمایش‌دهنده زندگی سراسر فیلم این بازیگر از اسب و اصل توامان افتاده باشد و خاطرات سال‌های دور فرار مغزها را تبدیل به رهایش بی‌مغزها در جامعه جهانی کند.

مهناز افشار؛ فرارمغزها یا رهایش بی‌مغزها

شاید حال بتوان دلیل دستمزد میلیارد یورویی مهناز افشار برای داوری این مسابقه که چندی پیش سینما ایده‌آل از آن خبر داد را حدس زد، چون هر بیننده‌ای می‌توانست بفهمد که وی در مقام داور اصلا شخص مهم و صاحب نظری نبود و بی‌دلیل به عادت نقشش در جلوی دوربین یک جا اشک می ریخت، یکجا لوس میشد و یکجای دیگر برای شرکت‌کننده‌ای که در بخش موسیقی شرکت کرده بود، چون حانم بازیگر به تصور اتمام اجرا، ایستاده تشویق کرده بود برای برای جمع‌کردن خودش و ضایع نشدن، زنگ طلایی می‌زند.

مهناز افشار که راه کاسبی را ظاهرا پیدا کرده، از شعار زن زندگی آزادی هم سو استفاده می‌کند و با سوء استفاده از هشتگ زن، زندگی، آزادی به تبلیغ چمدان‌هایی خاص پرداخته و برای مخاطبان خود کد تخفیف فرستاده است.

مهناز افشار؛ فرارمغزها یا رهایش بی‌مغزها

این بازیگر مهاجرت کرده از ایران با استفاده از  هشتگ زن، زندگی، آزادی  به تبلیغ چمدان‌هایی خاص پرداخته و برای مخاطبان خود کد تخفیف فرستاده است.

با وجود تکذیبه این بازیگر اما  رعنا منصور (خواننده)  چند هفته پیش و  شایلی زمردی (مجری شبکه فاکس نیوز )  ۴ روز پیش با انباکسینگ این چمدان‌ها و تشکر از مهناز افشار برای این هدیه، آن را معرفی و تبلیغ کرده‌اند!

کاسبی جدید مهناز افشار از هشتگ زن، زندگی، آزادی (عکس)

 
 
حال سوال این است که مهناز افشار باید "نقش اول فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده" را بازی می‌کرد یا خانم بازیگر از ابتدا کاسب تشریف داشتند و روزی با فروش هنرش امرار معاش کرد و پس از آن با ازدواج و دریافت مهریه میلیاردی‌اش که در زمان خود کلی سر و صدا کرد و امروز نیز با فروش شخصیت، حجاب و ژست آزادی‌خواهانه‌اش برای زنان روزی سپری می‌کند و دستِ خالی ضدانقلاب را بیش از پیش باز می‌کند.
مهناز افشار؛ فرارمغزها یا رهایش بی‌مغزها
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بدبخت به فلاکت افتاده،چند وقت دیگه لارجر باکس و کرم زگیل تناسلی هم تبلیغ می کنه،این سرنوشت اغلب پشت به وطن کرده های فریب خوردست. تازه تابناک جان،این مال 3 سال پیشه برنامه،الان برو ببین از چه طرقی پول درمیاره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
خخخخخ، حرف دل من رو زدی
عالی بود پسر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار