در کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟
برخی افراد که از راه‌های مختلفی از جمله نزدیک بودن به یک نماینده خاص و همچنین رانت رسانه‌ای سود می‌بردند مافیایی را در به تسخیر در آوردن اماکن ورزشی استان راه انداخته بودند و با دست گذاشتن روی اماکن پردرآمد سود‌های سرشاری برای خود به جیب می‌زدند.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 24 April 2023

مافیای ورزشی! پای رسانه در میان است؟

متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد، تعدد رسانه نتوانسته به سمت رقابت سالم و تولید ارزشمند محتوا پیش رود به گونه ای که شاهدیم عده ای که فضای رسانه را محلی برای زد و بند و تهدید برای رسیدن به منافع دیده اند، عملا در مسیر توسعه استان اخلال ایجاد می کنند و برخی مدیران سالم که حاضر به رواج رانت خواری و سوء استفاده نیستند را تهدید و گاهی هم تطمیع می کنند. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ در سالیان اخیر به خصوص هشت سال دولت گذشته ! برخی افراد که از راه‌های مختلفی از جمله نزدیک بودن به یک نماینده خاص و همچنین رانت رسانه‌ای سود می‌بردند مافیایی را در به تسخیر در آوردن اماکن ورزشی استان راه انداخته بودند و با دست گذاشتن روی اماکن پردرآمد سود‌های سرشاری برای خود به جیب می‌زدند.

اکنون نیز در دولت مردمی به دنبال تداوم همان رویه هستند و به هیچ چیز مگر رسیدن به منافع صد درصدی خود راضی نمی‌شوند آن‌ها برای رسیدن به منافع و مطامع خود پای رسانه را وسط کشیده تا از ابزار رسانه برای منفعت طلبی خود استفاده کنند.

در چند وقت اخیر شنیدیم که برخی افراد با تهدید و تطمیع مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با کشیدن پای رسانه به وسط میدان به دنبال ادامه منفعت‌طلبی‌های خود بودند.

در همین خصوص عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دوره تطمیع و تهدید گذشته و در این دولت تنها به قانون عمل خواهد شد گفت: اجازه نمی‌دهیم که برخی‌ها با استفاده از هرگونه حربه‌ای به سایرین اجحاف کرده و بخواهند بدون رعایت قانون به منافع خود دست یابند.

به گزارش تابناک در صورت ادامه روند تهدید و تطمیع جهت واگذاری اماکن ورزشی به افراد خاص؛ آماده هرگونه همکاری برای شفاف‌سازی در این خصوص خواهیم بود.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار