کد خبر: ۱۱۰۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 16 April 2023

به گزارش تابناک مازندران از مهر، امام جمعه رامسر در جلسه شورای اداری اظهار داشت:

مسئولین جهت حل مشکلات اقتصادی کوشا و آتش به اختیار باشند!

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علیخانی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه با مسائل اقتصادی، معیشتی و تورم مواجه هستیم و مسئولین باید آستین ها را بالا بزنند، گفت: مسئولین برنامه ریز هستند و باید بررسی کنند چرا درد اقتصاد درمان نمی شود و آیا مدیران دو تابعیتی هستند و منافعی دارند!

وی تصریح کرد: مشکلات و گره های کل کشور را باز کنید و در سطح شهرستان رامسر مدیران آتش به اختیار قوانین را به خاطر مردم تسهیل کنند.

وی افزود: ارتباط با عربستان منافع خوبی برای دنیای اسلام دارد که کار بزرگی جهت صلح و سازش و پیشگیری از برادر کشی است.

امام جمعه رامسر گفت: رئیس جمهور درباره مسکن اعلام کرد؛ باید برای افرادی که مسکن ندارند اقدام شود و آنهایی که زمین ندارند به آنها زمین بدهند؛ خیلی افراد زمین دارند و باید در صدور مجوزات ساخت تسهیل گری شود و حتی برخی خانه هم ساختند دولت فقط به آنها خدماتی مثل آب و برق و گاز دهد تا ساکن شوند! وی خاطر نشان کرد: افرادی در رامسر هستند که خانه ساختند و نیازمند آب، برق، گاز و کارگشایی مسئولین است.

وی با اشاره به اینکه جهت مهار تورم  و رشد تولید باید انحصار شکنی شود که رویکرد دولت اینچنین است؛ البته برای رفع مشکلات اصلی کشور در کنار انحصار شکنی باید همه جا شایسته سالاری شود و سهمیه ها و رانت ها از بین برود!  وی گفت: مردم وفادار که در مناسبت هایی مانند روز قدس و ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند، حق شان مشکلات اقتصادی و پیچیدگی های اداری نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار