معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: زبان هنر و نفوذ آن بر قلب ها و دلها بسیار ارزشمند و ماندگار است و جملات یک شعر زیبا و نثر ادبی شکیل بر ذهن، جان و دل انسان ها اثر می گذارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 16 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمدسبحان حسنی  در آیین اختتامیه یاداوره ادبی طلوع سرخ سرخ ویژه شاعران و با موضوع ایثار و شهادت و شهید سلیمانی اظهار کرد: زبان تصویر، هنر، شعر و کتاب در بیان نقش آرمان های انقلاب اسلامی در زندگی انسان ها و رسیدن فرد به جایگاه والای انسانی موثر است.

وی افزود: به راستی که هنر شهید قاسم سلیمانی در مرحله اول فتح عمقی قلب ها و ذهن مردم بود و با فتح قلوب افراد در جبهه های محور مقاومت و یکپارچه سازی نیروهای مجاهد این محور موفق شد.

حسنی با قدردانی از بانیان برگزاری یادواره شعر طلوع سرخ با موضوع شهادت و شهدای والامقام ادامه داد: این اقدام فرهنگی فاخر در راستای استمرار اثر گذاری شعر و ادب مقاومت بر ذهن ها و قلب ها و دفاع از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام است.

وی یادآور شد: یکی از محورها و و نوک پیکان حمله دشمن به سوی انقلاب اسلامی و نسل جدید استفاده از تهاجم فرهنگی است که از گذشته تاکنون مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام استفاده از سلاح تحریم و هدف قرار دادن سفره مردم را یکی از راهبردهای دشمنان برشمرد و تاکید کرد: جبهه استکبار در کنار جنگ اقتصادی تهاجم فرهنگی را نیز علیه مردم فهیم ما تشدید کرده است.

حسنی ادامه داد: گرامیداشت شهدای عظیم الشان به طرق مختلف یکی از رسالت های ما برای استمرار راه و پرچم شهیدانی است که برای اهتزاز این‌ پرچم جان خود را فدا کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار