رییس پلیس راه استان یزد از توقیف ۳۲۸ دستگاه خودرو که در ایام نوروز در جاده‌های این استان مرتکب تخلفات خطرساز شده بودند خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از سه برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 06 April 2023

سرهنگ "رحیم حاجی ده‌آبادی" با قدردانی از دستگاه قضایی استان و بویژه مدیرکل دادگستری، دادستان و معاونان آنها بعلت همکاری و تعامل تنگاتنگ با پلیس راه، افزود: ارتباط مستمر و عالی با دستگاه قضایی موجب کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در نوروز امسال در این استان شد.

وی زمان اجرای طرح نوروزی را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال اعلام کرد و اظهار داشت: برخی رانندگان خطرافرین با حرکات مخاطره آمیز، موجب اختلال در تردد و نظم جاده‌ها شده بودند که خودرو آنها توقیف شد.

رییس پلیس راه یزد، تعداد فوتی های جاده ها در همین مدت را هفت نفر و مجروحان را ۱۶۸ نفر اعلام کرد که به ترتیب ۶۱ درصد و یک درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

وی مجموع تعداد تردد خودروها در محورهای استان یزد در ایام مورد اشاره را یک میلیون ۷۲۴ هزارو ۴۳۲ دستگاه ذکر کرد که با افزایش هفت درصدی روبرو بود؛ همچنین در همین مدت ۴۳ هزارو ۲۰۹ خودرو جریمه شدند که ۴۷ درصد افزایش دارد.

سال گذشته ۲۲۲ نفر در جاده های استان یزد کشته و بیش از ۲ هزار نفر مصدوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار