کد خبر: ۱۰۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 10 April 2023

کد معرف بلوبانک کدی است که برای باز کردن حساب بلوبانک مورد نیاز است. این کد را باید از افرادی که در حال حاضر حساب بلو بانک دارند دریافت کنید.

اگه قصد  این را دارید به خانواده بلو کارت بپیوندید  می توانید با وارد کردن  این کد MY6PAA معرف اقدام به افتتاح حساب و وارد بلوبانک شوید و با ارسال آن به دوستان خود باعث این اتفاق  شده تا علاوه بر دریافت پاداش‌های ۳۰،۰۰۰ تومانی در قرعه کشی های بلوبانک نیز از سانش بیشتری برای برنده شدن برخوردار شوید.

در ابتدا هر کد معرف تنها محدود به دعوت ۵ نفر برای ثبت نام و افتتاح حساب بود، اما با تکمیل کردن این ظرفیت، امکان تعداد دعوت افراد به صورت ۵ نفری افزایش پیدا می‌کند و همچنین در جشنواره‌های بلو بانک اعلام به حذف تعداد ظرفیت و امکان دعوت تعداد بی‌نهایت را در مدتی محدود به افراد می‌داد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در بلوبانک اینجا کلیک کنید /بلو بانک را بیشتر بشناسید

برخلاف دریافت وام از سیستم بانکی سنتی که فرایندی دشوار و طولانی محسوب می‌شود و نیازمند ضامن و وثیقه است، بلوبانک بدون نیاز به این موارد و تنها در چند دقیقه پس از ثبت درخواست، به کاربر وام می‌دهد. البته دریافت وام از بلوبانک شرایط خودش را دارد.

شرایط اخذ وام از بلوبانک

همان‌طور که گفتیم، بلوبانک وام شخصی و سازمانی ارائه می‌کند که ابتدا می‌خواهیم به سراغ شرایط دریافت وام شخصی، مبالغ و سود دریافتی به‌همراه نحوه ثبت درخواست برای دریافت آن برویم.

برای دریافت وام از بلوبانک، میانگین حساب کاربران در سه ماه منتهی به دریافت وام، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر میانگین حساب کاربران در این بازه زمانی بیشتر از 3 میلیون تومان باشد، گزینه وام برای آن‌ها فعال می‌‎شود. پرداخت وام بلوبانک به همین شکل و براساس ارزیابی میانگین سه‌ماهه ادامه پیدا می‌کند.

برخلاف بانک‌های سنتی، برای دریافت وام از بلوبانک نیازی به ضامن و وثیقه ندارید و تنها براساس اعتبارسنجی انجام‌شده شامل عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی و بدحسابی بانکی به‌همراه میانگین حساب به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

از نحوه دریافت کد معرف بلوبانک تا شرایط وام بدون ضامن بلوبانک

مبلغ و نرخ سود وام بلوبانک

کاربران می‌توانند از بلوبانک وام با مبالغ مختلف دریافت کنند که از 500 هزار تومان شروع می‌شود و حداکثر به 10 میلیون تومان می‌رسد که مطابق میانگین حساب به افراد پرداخت می‌شود.

مدت‌زمان بازپرداخت وام حداکثر 6 ماه تعیین شده است و می‌توانید وام را در مدت‌زمان کمتری هم پرداخت کنید. اگر وام خود را ظرف یک ماه و پیش از قسط اول انجام دهید، سود وام دریافتی را پرداخت نخواهید کرد. وام بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کارمزد حداکثر 5درصدی پرداخت می‌شود که نرخ کارمزد وام براساس میزان فعالیت کاربر می‌تواند کاهش پیدا کند و کاربران فعال شامل تخفیف می‌شوند.

ثبت درخواست دریافت وام بلوبانک

برای ثبت درخواست دریافت وام بلوبانک، باید از اپلیکیشن این نئوبانک استفاده کنید. در اپلیکیشن بلوبانک باید به بخش فروشگاه (آیکون میانی در پایین صفحه) بروید. اگر واجد شرایط دریافت وام باشید، در این صفحه گزینه وام برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و می‌توانید برای دریافت آن، درخواست ثبت کنید.

ثبت درخواست دریافت وام بلوبانک

در اینجا دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: تسهیلات فوری و ضروری بلو سه‌ماهه با سود سالیانه 16 درصد و تسهیلات شش‌ماهه با سود سالیانه 18 درصد. در پایین این صفحه، تسهیلات فعال شما به نمایش گذاشته می‌شود که در ابتدا خالی خواهد بود. برای مشاهده شرایط وام‌ها باید یکی از گزینه‌های آبی‌رنگ بالای صفحه را انتخاب کنید تا به صفحه موردنظر بروید.

در صفحه‌ای که پیش روی شما قرار می‌گیرد، می‌توانید با یک اسلایدر مبلغ تسهیلات (از 500 هزار تومان یا 10 میلیون تومان) و مدت‌زمان بازپرداخت (از 1 تا 6 ماه) را انتخاب کنید. با ترکیب هر کدام از این گزینه‌ها، مبلغ بازپرداخت و هزینه هر قسط تغییر می‌کند و در همین صفحه به نمایش گذاشته می‌شود. در این صفحه همچنین با هزینه کارمزد هم روبه‌رو می‌شوید که برای دریافت وام باید آن را پرداخت کنید.

پس از انتخاب ترکیب مدنظرتان (مبلغ وام و مدت‌زمان بازپرداخت)، گزینه درخواست تسهیلات را باید لمس کنید. در این زمان، درخواست ثبت می‌شود و بانک شروع به بررسی درخواست شما می‌کند. درحالی‌که گفته شده است بررسی دریافت وام طی یک ساعت آینده به کاربر اطلاع داده می‌شود، این فرایند در چند دقیقه انجام می‌شود و نتیجه‌اش از طریق پیامک و درون اپلیکیشن به اطلاع کاربر می‌رسد.

پس از تأیید درخواست، در صفحه مربوط به وام، در زیر بخش درحال انجام و نوع وام، عبارت در انتظار امضا به نمایش گذاشته می‌شود. با انتخاب تسهیلات، قرارداد در اختیارتان قرار می‌گیرد و باید آن را تأیید کنید. در ادامه، به صفحه‌ای می‌روید که خبر از دریافت تسهیلات می‌دهد. درحالی‌که این صفحه به پرداخت مبلغ وام تا 24 ساعت آینده خبر می‌دهد، این مبلغ می‌تواند در چند دقیقه به حساب بلوبانک شما واریز شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود و پس از تأیید این سامانه، پول واریز خواهد شد.

پس از دریافت وام، می‌توانید به جزئیات اقساط و نحوه بازپرداخت وام خود دسترسی پیدا کنید. برای این کار باید به بخش فروشگاه و وام بروید. در اینجا تسهیلات فعال به نمایش گذاشته می‌شود که با انتخاب آن، به صفحه مربوط به نحوه بازپرداخت وام می‌روید.

در این صفحه بدهی مانده، میزان تسویه‌شده، هزینه هر قسط و همچنین تاریخ‌های بازپرداخت هر قسط را مشاهده می‌کنید. اقساط به‌صورت خودکار از حساب کاربران برداشت می‌شود، البته کاربران می‌توانند با غیرفعال‌کردن آن، اقساط را به‌صورت دستی واریز کنند.

اگر واجد شرایط دریافت وام باشید، تنها با چند مرحله ساده بالا و شاید در زمانی نزدیک به 10 دقیقه، وام را دریافت می‌کنید. بازپرداخت وام هم یک ماه پس از دریافت وام شروع می‌شود. همان‌طور که گفتیم، برای دریافت وام از بلوبانک نیازی به ضامن یا وثیقه ندارید و تنها میانگین حسابتان و همچنین سابقه مناسب در سیستم بانکی شما را واجد شرایط دریافت وام می‌کند.

وام سازمانی بلوبانک

بلوبانک در کنار وام برای کاربران، یک سرویس وام دیگر هم معرفی کرده است که وام سازمانی نام دارد. این سرویس جدید برای کارمندان سازمان‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف در نظر گرفته شده است و حداکثر 200 میلیون تومان می‌توان از این سرویس وام گرفت.

با سرویس وام سازمانی، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند براساس اعتبار هر کدام از کارمندان، به‌صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به وثیقه و ضامن، تسهیلات را در اختیار نیروهای خود قرار دهند. برای دریافت وام سازمانی بلوبانک، باید چهار اقدام زیر توسط سازمان‌ها و کارمندان انجام بگیرند:

  • بازکردن حساب حقوقی توسط سازمان (شریک تجاری)
  • ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک
  • واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک کارمندان
  • ارائه گواهی کسر از حقوق

پس از انجام مراحل بالا و ارسال درخواست سازمان‌ها، گزینه وام برای کارمندان فعال می‌شود و کارمندان با مراجعه به منوی فروشگاه اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانند گزینه وام را انتخاب و میزان تسهیلات و زمان بازپرداخت را مشاهده کنند. این مراحل مشابه دریافت وام فردی است و تفاوتی با مراحل قبلی ندارد. بااین‌حال، میزان وام و مدت‌زمان بازپرداخت وام‌ها توسط سازمان برای هر کارمند مشخص می‌شود و امکان تغییر آن وجود ندارد.

وام سازمانی بلوبانک

پس از امضای دیجیتال قرارداد وام، درخواست وام به سامانه سمات بانک مرکزی فرستاده می‌شود و با تأیید این سامانه، وام در چند دقیقه به حساب فرد واریز خواهد شد. مبلغ اقساط به‌طور خودکار از حساب کارمندان برداشته می‌شود، اما می‌توان این ویژگی را غیرفعال و به‌صورت دستی اقساط را پرداخت کرد.

مبلغ و شرایط بازپرداخت وام سازمانی

سازمان‌ها و شرکت‌ها براساس اعتبار هر کارمند، می‌توانند 1 تا 200 میلیون تومان برای ارائه وام به نیروی خود درخواست کنند و بازه زمانی بازپرداخت وام هم می‌تواند از 6 تا 24 ماه باشد. وام سازمانی بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کارمزد حداکثر 5درصدی پرداخت می‌شود.

در صورتی‌ که کارمند کل مبلغ وام را پیش از موعد تسویه کند، 90 درصد سود بقیه اقساط برای او بخشیده می‌شود و تنها 10 درصد سود از باقی اقساط از این نیروی انسانی دریافت خواهد شد. نرخ کارمزد وام سازمانی متغیر و براساس مدت زمان بازپرداخت است:

  • بازپرداخت 6ماهه: کارمزد 2 درصد
  • بازپرداخت 12ماهه: کارمزد 3 درصد
  • بازپرداخت 18ماهه: کارمزد 4 درصد
  • بازپرداخت 24ماهه: کارمزد 5 درصد

وام سازمانی باید توسط سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کنید، برای شما فعال شود و نمی‌توانید به‌تنهایی آن را فعال کنید. درحالی‌که وام شخصی حداکثر مبلغ 10 میلیون تومان را پوشش می‌دهد، وام سازمانی این مبلغ را به حداکثر 200 میلیون تومان افزایش می‌دهد که البته میزان وامی را که یک کارمند می‌تواند دریافت کند، شرکت مشخص خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
سلام
کد معرف بلوبانک ظرفیت دار
MRUAZY
MRUAZY
ممنون از شما
پاسخ ها
شکیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
NDKOUA
کد معرف ۳۰ تومنی بلوبانک ،فعال هست
ممنون میشم استفاده کنید..
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
سلام
کارت مشکی، طلایی، صورتی، سبز،‌ آبی، قرمز و هر رنگی که دوست دارید به همراه ۳۰ هزار تومن پول نقد و دریافت آسان وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان با کد دعوت زیر:

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
سلام چنده
پاسخ ها
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
چی چنده ؟
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
سلام
کد معرف بلوبانک
مدیر پایگاه MY6PAA
ارشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
سلام کد معرف بلو بانک

NCN63Y
shakila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
من الآن برام فعال شده بود میخواستم درخواست بدم
منتهی کارمزد وام ده میلیونی و زده ۴۰۰ هزار تومان!!
اصلا ارزش نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار