رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در سال گذشته تعداد 1100 نفر از مددجویان در برنامه مختلف فرهنگی با سرفصل‌هایی نظیر افزایش مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی و سلامت، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کانونهای فرهنگی و اردوهای زیارتی و آموزشی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 03 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان بابیان اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه تحت حمایت از مهم‌ترین واصلی‌ترین وظایف این نهاد است اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 1100 نفر ازمددجویان در برنامه مختلف فرهنگی با سرفصل‌هایی نظیر افزایش مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی و سلامت، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کانونهای فرهنگی و اردوهای زیارتی و آموزشی بهره مند شدند.

وی افزود : زنان سرپرست خانوار ، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، همسران جوان و مستعدان اشتغال ازجمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس تصریح کرد: رویکرد امداد توانمند سازی است و خدمات بصورت زمان دار به خانواده های دارای توان جسمی ارائه می شود که در سال گذشته تعداد 132 نفر در زمینه فرهنگ کسب و کار آموزش لازم را دیدند.

عاشوریان بیان کرد: تعداد 390 دانش آموز و تعداد 60 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد چالوس هستند که خدمات فرهنگی به آنان ارائه می شود.

شایان ذکر است : در شهرستان چالوس 3053خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

بهره مندی 1100 مددجوی چالوسی از خدمات فرهنگی  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار