نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام ؛
نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام بیان داشت : کمبود منابع و اعتبارات با توجه با شرایط کشور و هم چنین پروسه و فرآیندهای حاکم از عوامل مهم و اثرگذار در پیگیری امورات هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 01 April 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده گفت : از استارت پیگیری این امر ۱۳۹۹/۷/۲۷ تا مجاب کردن وزارت نیرو ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ قریب به یک سال طول کشید و با حضور اخیر کارشناسان در دره شهر این کار مهم در دست اقدام است‌.

وی افزود :  مشکل خوراک این مجتمع با توجه به دیدار اخیر با وزیر نفت و هم چنین همکاری صندوق بازنشستگی نفت مبنی بر تعیین سرمایه گذار رفع شده و در حال ارائه طرح توجیهی به سرمایه گذار هستیم و با جدیتی که سرمایه گذار جدید دارد امیدواریم عملیات اجرایی این طرح اشتغال آفرین در سال جدید شروع شود.

علیزاده مطرح کرد :  تقریباً همه درمانگاه و مراکز جامع سلامت تکمیل و یا با پیشرفت بالای ۸۰ درصد هستند و آموزشگاه بهورزی نیز عملیات اجرایی آن آغاز و ساختمان بهداشت و درمان نیز کلنگ زنی شده است.

وی ادامه داد :  اخذ مجوز اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی به این شهرستان نظر به دیدار اخیر با وزیر بهداشت و هم چنین رفع مشکل درمانگاه تامین اجتماعی و کلنگ زنی در آینده نزدیک از دیگر موضوعاتی مهم منطقه است.

وی  در خصوص سد سیکان گفت :  این طرح از سال ۸۹ اغاز و یک طرح توجیهی (فنی، اقتصادی، زیست محیطی و …) دارد و تلاش ما این است این پروژه را روی ریل اصلی خود برگردانیم و بر این اساس با انتخاب پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا و اختصاص اعتبارات لازم و تعیین تکلیف زمین‌های مردم شریف روستای فرهاد آباد امیدواریم در سال جدید این پروژه روی ریل خود بیافتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار