جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت :ارتباط دوسویه و مستمر پلیس با مردم، گره‌گشای بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب‌های اجتماعی و ترافیکی است.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 01 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نجفی گفت : مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها و نهاد‌های متولی برای کاهش تصادفات و پیشگیری از سرقت در همه ایام خصوصا تعطیلات نوروز باید با جدیدت پیگیری و دنبال شود و باید کمک کرد تا مردم در آرامش خاطر باشند.

وی افزود : ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی مردم برای تامین امنیت و آرامش دو وظیفه اصلی پلیس بویژه در ایام نوروز پیشگیری از تصادفات و سرقت می‌باشد و پلیس تمام توان و امکانات خود را جهت این دو رسالت اصلی بکار خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی ادامه داد :  ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی مردم برای تامین امنیت و آرامش آنان در سطح جامعه همواره در دستور کار پلیس است و پلیس نیز برای پیشبرد این اهداف از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

وی گفت : صبر و حوصله هنگام رانندگی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، پایبندی به قوانین و مقررات رانندگی و همکاری با مأموران پلیس راه از اصول مهم یک رانندگی ایمن است که باید فرهنگ آن درجامعه بسط و گسترش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار