رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت : معارضان موجود در این مسیر به سه دسته تقسیم می شوند که بخشی از آن دانشگاه ایلام بوده و ۲ بخش دیگر تعدادی دارای سند و تعدادی نیز با وجود نداشتن سند مدعی مالکیت هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 30 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جاسم محمدی گفت : معارضان موجود در این مسیر به سه دسته تقسیم می شوند که بخشی از آن دانشگاه ایلام بوده و ۲ بخش دیگر تعدادی دارای سند و تعدادی نیز با وجود نداشتن سند مدعی مالکیت هستند.

وی  بیان داشت : با وجود آنکه پارسال فاز اول این بیمارستان افتتاح شد، ولی استفاده حداکثری از این مجموعه آموزشی و درمانی با توجه به نامناسب بودن جاده دسترسی و امکان بروز سوانح رانندگی تاکنون میسر نشده است.

محمدی ادامه داد : استفاده کامل از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام تا زمانیکه مشکل معارضان حل نشود، میسر نخواهد بود.

وی گفت : ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی این مسیر در نظر گرفته شده و تاکنون نیز ۱۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است و در صورتیکه مشکل معارضان حل شود، به سرعت این جاده تعریض و بهسازی خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد : وجود بیمارستان به عنوان یک مرکز عام المنفعه برای عموم شهروندان منفعت به دنبال دارد و انتظار داریم معارضان محلی نیز با لحاظ این موضوع اجازه دهند این جاده به شکل مناسبی استانداردسازی شود./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار