در پی این بازدید که از روستاهای محروم دره آخوند ، تاوه سفید و دره ی کندال صورت گرفت، همچنین از مدارس آن حوزه و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد هم بازدید بعمل آمد
کد خبر: ۱۰۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 11 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، علی حسن مظاهری مدیر کمیته امداد شهرستان چرام به همراه تیم کارشناسان ومددکاران با خانواده های ساکن در مناطق محروم شهرستان چرام دیدار کردند.
مظاهری در این باره گفت : این دیدار در راستای بررسی مشکلات خانواده های تحت حمایت در مناطق محروم صورت گرفت.
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام ادامه داد : در پی این بازدید که از روستاهای محروم دره آخوند ، تاوه سفید و دره ی کندال صورت گرفت، همچنین از مدارس آن حوزه و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد هم بازدید بعمل آمد.
مظاهری عنوان کرد : در این بازدید بسته های حمایتی در قالب البسه ولوازم التحریر به مبلغ 140 میلیون ریال بین دانش آموزان این روستا ها توزیع گردید.
وی در پایان از اقدامات این نهاد در زمینه ی رفع فقر در خانواده های ساکن مناطق محروم را توزیع سبد غذایی و سبد بهداشتی ، احداث مسکن و سرویس های بهداشتی ، پرداخت کمک موردی ، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه
های احکام ، تعمیق باورهای دینی ، مهارتهای زندگی ، ایجاد مهارت در مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صورت ویژه برای خانواده های ساکن مناطق محروم عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار