مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از از تحقق ۲۰۴ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه گازرسانی به مناطق روستایی در سال ۱۴۰۱ خبر داد .
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 23 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشا.رز افزود : شرکت گاز استان تلاش و کوشش خود را در جهت توزیع متوازن امکانات در مناطق مختلف شهری و روستایی دو‌چندان کرده است.

وی گفت : در سال ۱۴۰۱ در شاخص گازرسانی به روستاها، اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه جدید توزیع گاز به شرکت گاز استان ایلام ابلاغ شده‌بود که با اجرای ۲۶۵ کیلومتر، تحقق ۲۰۴ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.

کشاورز بیان داشت : برای گازرسانی به صنایع در شاخص‌های خطوط تغذیه، شبکه توزیع و نصب انشعاب به ترتیب ۲ کیلومتر، ۲۲ کیلومتر کار لوله گذاری و توسعه شبکه صنعتی اجرا شده است و نیز تعداد ۹۰ مشترک تولیدی و صنعتی جدید جدب شده است که نشان از تحقق ۱۲۹ درصدی  در این شاخص می باشد نشان از داشتن هدف و برنامه برای رفع محرومیت، کمک به توسعه صنایع و توزیع متوازن آنها در جهت تحقق نامگذاری سال‌جاری بوده است. 

وی ادامه داد : هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تلاش می‌شود تا پایان سال‌آینده، پرونده گازرسانی نیز در مناطق روستایی بسته شود.

کشاورز گفت : در حال حاضر ۵۵۵ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۴۸ هزارو ۴۸۸ خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال‌آینده، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار