کد خبر: ۱۰۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 11 October 2015

رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای شهر کرج بر توسعه خدمات در نقاط محروم را از مهمترین وظایف مسئولان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید فیروزگاه ظهر امروز در حاشیه بازدید از وضعیت عمرانی نقاطی از شهر به خط 4 حصار اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم مهمترین اولویتی است که باید درستی در این شهر اجرایی شود.

وی ادامه داد: برخی از نقاط در این کلانشهر از کمترین امکانات برخوردار هستند و لازم است تا با تدابیر اساسی و شناسایی نقاط ضعف خدمات در این مناطق نیز به روز شود.

فیروزگاه در خصوص مشکلات موجود در خط چهار حصار کرج گفت: خط 4 حصار به دلیل وجود بافت‌های فرسوده و آسیب‌های ناشی از آن، با مشکلات متعددی دست به گریبان است که از جمله آنها تجمیع فاضلاب خانگی با آب‌های سطحی داخل کوچه‌ها و معابر است.

وی علت این امر را نبود چاه جذبی در منازل عنوان کرد و افزود: به‌رغم اینکه در کوچه‌ها و معابر کانیوگذاری شده است اما هدایت آب‌های سطحی منطقه با ریختن فاضلاب‌های خانگی به سطح معابر با مشکلات متعددی روبه‌رو است.

این عضو شورای شهر کرج با تصریح بر اینکه ورود فاضلاب خانگی در خیابان‌ها و کوچه‌ها تصویر و بوی نامطلوب و ناخوشایندی به این نقطه از شهر داده است، افزود: ضروری است شرکت آب و فاضلاب با سرعت هر چه بیشتر نسبت به تامین تاسیسات فاضلاب در این نقطه از شهر اقدام کند.

در ادامه بازدید از خط چهار حصار روسای کمیسیون‌های عمران و برنامه‌ریزی شورای شهر کرج نیز از پروژه‌های منطقه 6 شهری به صورت سر زده بازدید کردند.

فیروزگاه، پیشرفت این طرح را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: این طرح جلوتر از زمان‌بندی در حال پیشرفت است.

وی که در محل اجرای پروژه اتصال پل موذن به شبنم نیز حضور یافت، از پیگیری برای مناقصه این طرح خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت و ضرورت اجرای طرح، مقرر شد شهرداری مرحله مناقصه طرح را به زودی به اجرا بگذارد.

بازدید از پل حصارک و بررسی میزان پیشرفت پروژه، بررسی روند احداث خیابان‌های لاله چهارم و پنجم در باغستان غربی از بخش‌های دیگر این بازدیدها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار