معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: وقتی مسئولیت می‌پذیریم باید گفتمان و سیاست‌های دولت را با تمام قدرت پیش ببریم.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 06 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری سیروان اظهار کرد: گفتمان دولت سیزدهم مردمداری و مبارزه با فساد و رانت است و مدیران دولت سیزدهم باید برای احقاق حقوق مردم و در راستای تحقق آرمان ها انقلاب با جدیت پای کار باشند.

وی با تاکید بر این مطلب که وقتی مسئولیت می‌پذیریم باید گفتمان و سیاست های دولت را با تمام قدرت پیش ببریم، خاطرنشان کرد: گفتمان دولت جدا از انقلاب اسلامی نیست همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به مردمداری تاکید کردند.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه اگر مردم نباشند انقلاب اسلامی آسیب پذیر است و علیرغم فشار ها و توطئه های دشمن، حضور پرشور مردم موجب اعتلای نظام شده است، تاکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی بسیار قوی و برای دشمنان باعث رعب و وحشت است و ما در همه حوزه ها پیشرفت کرده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: جنگ رسانه ای دشمن بسیار قوی و باید در مقابله با این جنگ دشمن، هوشیاری و جهاد تبیین کرد.

وی جایگاه و مسئولیت در این نظام را جایگاه خدمت گذاری به مردم عنوان کرد و گفت: فرمانداران و مدیران باید در بین مردم و رافع مشکلات مردم باشند چراکه مهم ترین شعار دولت سیزدهم مردمداری است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به میزبانی شایسته مردم ایلام در اربعین، گفت: استان ایلام به واسطه نام اربعین در جهان شناخته شده است.

در پایان این نشست از زحمات و تلاش های علیرضا رئیسی فرماندار سابق تقدیر و محمدباقر شریفی به عنوان سرپرست فرمانداری سیروان معارفه شد.

رئیسی از ۲۲ دی ۱۴۰۰ فرماندار سیروان بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار