به منظور اجرای طرح ملی اقتصادی قرارگاه طرح کالا برگ الکترونیکی در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 26 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: قرارگاه طرح کالا برگ الکترونیکی با مشارکت اداره کل صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و نماینده معاونت امور اقتصادی استانداری به دبیری اداره کل تعاون کار ورفا ه اجتماعی استان تشکیل شده است.

 

حمیدرضا واعظی زاده افزود: طرح کلابرگ الکترونیکی در چهار استان کشور به صورت آزمایشی اجرا شد و براساس نتایج حاصل شده از اجرای این طرح در استان‌ها مقرر شد به زودی شاهد اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در کل استان‌ها باشیم بنابراین ضروری است با تشکیل قرار گاه بستر لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی در استان فراهم شود.

 

وی ادامه داد: اداره کل صنعت معدن وتجارت نقش مهمی در شناسایی ومعرفی فروشگاه‌های زنجیره‌ای وسایر فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه خود پرداز برای مشارکت در این طرح ملی دارد.

واعظی زاده اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز در نیاز سنجی و تامین اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در تامین ۱۰ قلم کالای اساسی وظایف سنگینی عهده دارا است لذا انتظار داریم این دو دستگاه اجرایی از همه توان و ظرفیت شان برای فراهم ساختن بستر لازم به منظور اجرای طرح کالا برگ الکترونیک استفاده کنند.

 

وی با اشاره به لزوم اجرای هماهنگی‌های لازم برای تسهیل در استفاده مردم از فروشگاه‌ها گفت: روستائیان و عشایر استان به لحاظ استقرار در مناطق دور دست و سخت گذر مد نظر این قرار گاه است که از ظرفیت دهیاری‌ها و اداره کل امور عشایر در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار