مدیرکل امور عشایری استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جذب شده و به جامعه عشایری استان برای دریافت علوفه دام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 20 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشاد یاسمی اظهار داشت: با توجه به خشکسالی و مشکلاتی که در حوزه تامین نهاده‌های دامی وجود دارد و در راستای برنامه سازمان امور عشایر کشور به منظور حمایت از زنجیره تولید گوشت قرمز این میزان اعتبار برای تامین نهاده‌های دامی عشایر استان اختصاص یافت و پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد از طریق بانک کشاورزی و به ازای هر راس ۷۰۰ هزار تومان به عنوان پرواربندی به عشایر استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام یادآور شد: با توجه به مشکلات خشکسالی در استان، ممکن است در این فصل از سال دام پرواری وجود نداشته باشد و به طور قطع باز هم نیاز به تامین علوفه داریم، تا امروز این میزان اعتبار( ۲۰ میلیارد تومان) به استان اختصاص یافته و به همین میزان نیز درخواست جذب اعتبار داده شده است.

به گفته وی، تنها در در هفته گذشته تا کنون اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات علوفه به عشایر استان پرداخت شده است.

یاسمی در خصوص ثبت نام عشایر استان برای دریافت تسهیلات علوفه بیان کرد: عشایر استان برای دریافت تسهیلات مورد نظر ابتدا به ادارات مربوطه امور عشایری شهرستان‌ها مراجعه و با تشکیل پرونده در سامانه بانک کشاورزی درخواست خود را ثبت کنند، این روند ممکن است ۱۰ روز جهت تشکیل پرونده طول بکشد که با کد رهگیری این تسهیلات قابل دریافت است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار