معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقش بانوان در جامعه به عنوان چهره های فعال فرهنگی تاثیر گذار است.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 15 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری در همایش تجلیل از بانوان فعال نهضت پیشرفت زنان ایلام اظهار داشت: زنان محجبه با چادر در جامعه نمایان می شوند شاید حرف هایی هم بشنوند اما به خود افتخار می کنند.

وی افزود: انسان اشرف مخلوقات هستند و خداوند متعال برای ما سرمایه گذاری کرده است.

معاون هماهنگی امور استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وجود بانوان در تربیت فرزندان، برنامه های فرهنگی و.. در جامعه تاثیرگذار بوده و احساس تکلیف می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شکریان امیری افزود: از برکت انقلاب اسلامی تدریس قران در سطح مدارس و مساجد است در صورتی که این مهم قبل انقلاب به این پررنگی دیده نمی شد.

وی افزود: بانوان همواره در طول تاریخ در کنار مردان موفق بوده اند. بنابراین سهم بانوان در پیروزی انقلاب بسیار است.

معاون هماهنگی امور استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وظیفه فعالان فرهنگی در برهه کنونی که باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) در این انقلاب باند مهم ارزشمند است.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان داد که ملت همواره توطئه های استکبار را خنثی و از نظام و انقلاب دفاع می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: در ایام اعتکاف سال جاری یک هزار و ۵۳ نفر از معتکفین استان بانوان بودند.

منوچهر رئیسی افزود: در مجموع یک هزار ۴۹۷ نفر در ایام اعتکاف شرکت نمودند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار