عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبریبا اشاره به مخالفت استکبار با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، افزود: این جنایتکاران با پیشرفت‌های ایران مخالفند، اما ملت ما به آن‌ها این پیام را می‌دهد که ایران خار در چشم و استخوان در گلو شما خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 11 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شیراز با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امسال گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام کردند که به نظام اسلامی عشق می‌ورزند و تا آخرین نفس، پای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
آیت الله سیداحمد خاتمی افزود: با وجود تلاش همه جانبه دشمنان برای کم رنگ شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم با حضور منسجم و مقتدر خود، نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.
سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز، گفت: یک دلی، اتحاد ملی در کنار اختلاف سلیقه، وحدت در اصول، از دیگر پیام‌های راهپیمایی امروز بود و همه کسانی که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، خواهان ایران سربلند، مقتدر و پیروز هستند.


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، پیام اجتماع باشکوه امروز را نفرت از استکبار، آمریکا، رژیم‌ جعلی صهیونیست و نوچه‌های آمریکا دانست که در طول این ۴۴ سال از هیچ دشمنی علیه این مرز و بوم فروگذار نکردند ؛ هرچند آن‌ها با علم کردن داعش در سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی دست به جنایت زدند، ولی حضور مردم در ایران راهپیمایی ، مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه گویان بود.
خاتمی با اشاره به مخالفت استکبار با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، افزود: این جنایتکاران با پیشرفت‌های ایران مخالفند، اما ملت ما به آن‌ها این پیام را می‌دهد که ایران خار در چشم و استخوان در گلو شما خواهد ماند.
امام جمعه موقت تهران، با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا، گفت: نفرت مردم ایران از آمریکا و نوچه‌های او، ریشه‌ای عمیق دارد و ملت ایران مثل سرو بلند قامت مقابل دشمنان می‌ایستد .
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری ادامه داد: حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز پشتیبانی آن‌ها از نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران را به نمایش گذاشت، زیرا مردم سپاه را قهرمان خود می‌دانند و با تمام توان از آن‌ها حمایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار