مدیرکل تبلیغات اسلامی؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: از تک تک فرصت ها برای خدمت به مردم باید استفاده کرد و نباید فرصت ها را کم اهمیت بدانیم و همیشه باید این ذهنیت را داشت که همه حرکت های ما تاریخ ساز است.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 01 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  در آستانه فرا رسیدن ایام دهه فجر، کمیته تشکل های دینی و قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات عضو این کمیته ها در محل سالن غدیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام نجفی در این نشست  گفت:دهه فجر یادآور روزهای حماسی مردم ایران است و همین مردم بودند که سرنوشت خود را رقم زدند و در زمان خود تاریخ ساز شدند.

وی افزود:در شرایط کنونی و سال های بعد از انقلاب و با تحولات سرنوشت ساز سال های گذشته تا به امروز،مردم این سرزمین از آزمون های بزرگی سربلند بیرون آمدند و می توان گفت لحظه به لحظه تاریخ پس از انقلاب پیچ تاریخی است و جهانِ در حال طی کردن این تحولات، در آستانه رسیدن به یک اتفاق بزرگ است.

حجت‌الاسلام نجفی در مورد برنامه های کمیته های تشکل های دینی و قرآنی از برگزاری برنامه های متنوعی خبر داد و افزود:از تک تک فرصت ها برای خدمت به مردم باید استفاده کرد و نباید فرصت ها را کم اهمیت بدانیم و همیشه باید این ذهنیت را داشت که همه حرکت های ما تاریخ ساز است

وی بیان داشت :نباید در خدمت به اسلام و مردم، از تمسخرها هراسید و باید در راه خدا قدم برداشت و او را همیشه در نظر داشت.

شایان ذکر است ؛در این جلسه مسئولین ادارات از برنامه های خود در ایام دهه فجر گفتند و تصمیماتی نیز مصوب و هماهنگی هایی در مورد برنامه ها انجام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار