رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان دشتی گفت: امسال 25میلیارد ریال برای احداث پل روی رودخانه مند درمحور کاکی به شیخیان در این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 10 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا پور رضا افزود: این پل ششمین پل بزرگی است که روی رود خانه مند درشهرستان دشتی ساخته خواهد شد ومحور کاکی به شیخیان و دهستان ساحلی کبگان وپارس شمالی رابه هم متصل می کند.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهرآ پوررضا اضافه کرد: این امیزان اعتبار با تلاش های ویژه نماینده مردم دشتی وتنگستان درمجلس شورای اسلامی ازمحل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی افزود: محور کاکی به شیخیان 13 کیلومتر طول دارد که 10 کیلومتر این محور حدفاصل کاکی تا مسیله وابتدای پل تکمیل وآسفالت شده و تنها سه کیلومتراین محور که شامل پل و2 کیلومتر بعد از پل تا شیخیان است امسال ساخته خواهد شد.

پور رضا بیان کرد: ساخت محورارتباطی کاکی به شیخیان باعث می شود فاصله مرکز بخش کاکی به دهستان ساحلی کبگان 30 کیلومتر کاهش یابد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان دشتي گفت: همچنین ساخت این جاده باعث بهبود وتسهیل تردد در محور های ارتباطی شهرستان وبرقراری ارتباط مناسب وایمن بین دو بزرگراه خورموج به کنگان و بوشهر به دیر در ساحل این شهرستان وتوسعه مناطق ساحلی شهرستان دشتی بویژه بندر دردست ساخت لاورساحلی خواهد شد.

شهرستان دشتی با 80 هزارنفرجمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار