معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان در مسابقات ورزشی ‌شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 25 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعدالله پورمیرزا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: با توجه به برنامه فدراسیون ورزش دانش آموزی، مسابقات کشوری دوره دوم متوسطه دختران و پسران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا استان ایلام جهت شرکت دانش آموزان در این مسابقات در حال برگزاری اردوهای انتخابی در پنج رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، دوومیدانی و بسکتبال در دو گروه دختران و پسران است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان ادامه داد: طی روز شنبه و یکشنبه در ورزشگاه عدالت شهر ایلام انتخابی رشته فوتبال و دو و میدانی پسران برگزار شد.

وی یادآور شد: این اردوها با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان شروع شده و بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبین برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

پورمیرزا تصریح کرد: این مسابقات با همکاری هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در خانه بسکتبال، والیبال و ورزشگاه عدالت در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری در رشته های مختلف از ۷ بهمن ماه آغاز خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار