مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۱۰ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد از محل اعتبارات ملی افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 24 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان داشت: ورزش در خانواده و  جامعه نقشی اساسی  و مهم دارد زیرا باعث آرامش روان فردی و نشاط اجتماعی  می شود.

وی افزود: ورزش همگانی می‌تواند تحکیم خانواده و شادابی جامعه را به دنبال داشته باشد زیرا با کمترین سرمایه گزاری از بیشترین هزینه ها همچون درمانی و پزشکی جلوگیری می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: اداره ورزش و جوانان این استان در راستای توسعه ورزش همگانی اقدامات قابل توجهی از جمله برگزاری همایش‌های پیاده روری در سطح استان و شهرستانها، ایجاد اماکن ورزشی در پارک ها و بوستان ها، برگزاری ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ویژه کارکنان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و همچنین  برگزاری مسابقات ورزشی  محلات را انجام داده  است .

شهبازی ادامه داد: در خصوص گرامیداشت  ایام مبارک دهه فجر بیش از ۵٠٠ برنامه ورزشی و فرهنگی توسط این اداره کل برگزار خواهد شد از جمله ،غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، ۱۵٠ برنامه ورزش آقایان، ۱۲٠ برنامه مربوط به بخش ورزش بانوان، همچنین ۱٠٠ برنامه فرهنگی و ۱٠٠ برنامه نیز  مربوط به حوزه جوانان  نیز می‌توان اشاره کرد.

وی در پایان به مهم ترین پروژه های ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان  در ایام مبارک  دهه فجر افتتاح   ۱۰ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد  از محل اعتبارات ملی ، بهره برداری از ۸ چمن مصنوعی در شهرستان های آبدانان، مهران، ملکشاهی، هلیلان و  دهلران است ./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار