سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی تا پایان سال در ایلام پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 28 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی  پیشرفت و توسعه زیر ساختهای ورزشی در استان ایلام را مثبت ارزیابی کرد و افزود: طی دولت سیزدهم ۱۴ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره استان نیز با جدیت و سرعت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

وی به پروژه مهم استادیوم ۱۵ هزار نفری عدالت ایلام اشاره کرد و افزود: پیرو سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان ایلام، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵ هزار نفری مصوب شد و در صورت تخصیص این اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام به بهره برداری ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی زمان تکمیل مجموعه ورزشی عدالت، گفت: پس از کارشناسی‌های صورت گرفته و بر اساس عملیات اجرایی باقیمانده، اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه ورزشی مورد نیاز است و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ کل مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: به طور کلی با توجه به ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی، با همت دولت سیزدهم و تلاش مضاعف پیش بینی برای افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی تا پایان سال ۱۴۰۱ شده است.

وی وضعیت سرانه ورزشی استان را مطلوب ارزیابی کرده و عنوان کرد: سرانه ورزش همگانی استان ایلام در ابتدای دولت سیزدهم ۹۰ صدم متر مربع بوده است به صورتی که میانگین ایده آل سرانه ورزشی کشور ۱.۲ دهم متر مربع می‌باشد و هم اکنون در استان ایلام ۹۵ صدم متر مربع می‌باشد و با افتتاح ۱۱ پروژه تا پایان سال جاری می‌توان به میانگین ایده آل کشوری برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار