رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بیان داشت : در مدت فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۹ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و امسال هم در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود تعداد ۲۲ واحد دیگر را به مدار تولید بازگردانیم.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 21 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمد رحیمی افزود : مسائل بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و کمبود تامین مواد اولیه و ... از جمله موضوعاتی است که با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و تصمیم گیری لازم با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

وی گفت : در راستای اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل ۲۱ واحد صنعتی راکد سال گذشته و هشت واحد دیگر نیز نیمه نخست اول سال جاری فعال و راه اندازی مجدد شده اند.

محمدرحیمی بیان داشت : 479 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با حدود سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومان و نزدیک به ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی در استان وجود دارد که از این تعداد واحد تولیدی حدود ۷۰ درصد یعنی ۳۳۹ واحد فعال و نیمه فعال وجود داشته که ۳۰ درصد آنها یعنی ۱۴۰ مورد واحد راکد محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد : 525 فقره جواز تاسیس فعالیت با سرمایه‌گذاری مورد نیاز ۴۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر وجود دارد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار