مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: ۲۰ اکیپ نظارتی در سراسر استان مشترکین اداری، تجاری و صنایع را به منظور رعایت الگوهای مصرف پایش می کنند.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 15 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بیان داشت: ۲۰ اکیپ نظارتی در سراسر استان مشترکین اداری، تجاری و صنایع را به منظور رعایت الگوهای مصرف پایش می کنند.

وی افزود: با وجود این که قریب به نود درصد سوخت نیروگاهی در کشور از طریق گاز و سوخت های فسیلی تأمین می شود و همچنین بذای تامین برق در ایام سرد سال و برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در سراسر کشور جهت کاهش مصارف غیر ضرور بسیار مثمر ثمر است.

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در زمستان و در جهت کمک به مصرف بهینه در پیک مصرف انرژی گاز و سوخت مایع در زمستان، ۲۰ اکیپ نظارتی شرکت توزیع نیروی برق استان از ادارات، مشترکین تجاری بازدید کرده و مشاوره لازم برای عدم استفاده مصرف غیر ضرور ارائه خواهند داد.

ناصری در پایان گفت: از کلیه مشترکین برق استان ایلام تقاضا داریم با مصرف بهینه برق و کاهش حداقل ۱۰ درصدی آن خانه هایی گرم و روشن را به کلیه هم وطنان خود هدیه دهیم و یاری گر دستگاه های خدمات رسان خود باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار