مدیر امور ابفای چرداول:
مدیر امور ابفای چرداول از اجرای ۳ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 15 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جعفر محمدی اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شرکت ۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با اعتبار ۸ میلیارد ریال اجرا، ساخت و تجهیز لیفت منهول سرابله با اعتبار ۹ میلیارد ریال، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بطول۳ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد ریال و خط انتقال فاضلاب بطول ۹۰۰ متر با اعتبار ۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: احداث مخزن بتنی ۵۰۰ متر مکعبی روستای وارگه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه آهکی در روستای کل کل آسمان آباد با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، پروژه آبرسانی به روستاهای تنگ قیر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و اجرای طرح آبرسانی در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان چرداول از مهمترین برنامه های در دستور کار این امور است.

مدیر امور ابفای چرداول در ادامه به اجرای طرح محرومیت زدایی و تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای بخش زاگرس اشاره کرد و گفت: این پروژه در قالب جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار و‌در حال اجرا می باشد.

محمدی با بیان اینکه ۲۸ روستا از طرح محرومیت زدایی در این شهرستان بهره مندمی شوند، تصریح کرد: کل اعتبار در نظر گرفته شده در قالب طرح محرومیت زایی در بخش زاگرس ۵۳۰ میلیارد ریال می باشد که شامل؛ ساخت ۷ مخزن بتنی با پیشرفت فیزیکی میانگین ۳۰ درصد، اجرای ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال آب شرب در ۵ روستای بخش زاگرس با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، تعویض ۵۵٫۵ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در ۳ روستا با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، پیش بینی حفر یک حلقه چاه در بخش زاگرس با عمق ۱۲۰ متر می باشد.

وی گفت: با تلاش و کوشش همکاران و حمایت های مدیرعامل و معاونین شرکت، فعالیت های چشمگیری در حوزه آب و فاضلاب از محل اعتبارات استانی، منابع داخلی و طرح محرومیت زدایی انجام و در دست اجرا می باشد.

وی عنوان کرد: از ۵۰۰۰ اشتراک فاضلاب شهر سرابله ۲۲۰۰ اشتراک نصب و از ۵۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری سرابله ۳۰ درصد انجام گرفته است.

مدیر امور ابفای چرداول در پایان کسب رضایت مردم را مایه‌ی افتخار مسئولین برشمرد و خاطرنشان کرد: بابهره برداری از این پروژه ها ۲۰۰۰خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار