شهردارگلبهارگفت: با فعال شدن ستادبحران شهرداری بعداز صدوراخطار نارنجی ازسوی مقانات استانی تمامی نیروی انسانی و امکانات مکانیزه شهرداری درراستای بازگشایی نعابر در خدمت شهروندان محترم می باشد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 11 January 2023

به گزارش خبرنگارتابناک ازگلبهار علیرضا اصغری با بیان ان مطلب اظهار کرد: به دنبال بارش‌ برف و لغزندگی معابر، نیروهای خدمات شهری شهرداری به صورت مداوم شن و نمک پاشی جهت جلوگیری ازلغزنده شدن معابر و کوچه‌ها رااز آغازین ساعات پس از بارش اولیه برف وبرودت هوا انجام می دهند.

علیرضا اصغری ضمن بازدید از نقاط مختلف شهر گلبهارونظارت میدانی برروندکار اداره خدمات شهر شهرداری گفت: تعداد چهار دستگاه کامیون ، چهار دستگاه نیسان ، یک دستگاه گریدر ، یک دستگاه بیل برف روب ، یک دستگاه بیل بکهو ، یک دستگاه لودر به همراه ۶۵ نیروی خدماتی و ستادی در حال فعالیت وانجام وظیفه می باشند.

وی افزود: عملیات شن و نمک پاشی در روزهای آینده نیز در صورت لزوم تداوم خواهدداشت

شهردارگلبهار درپایان گفت: با توجه به برودت هوا و لغزنده گی معابر ازعموم شهروندان محترم خواهشمندم با رعایت نکات ترافیکی از برف روبی مقابل منازل خود به جهت همکاری با این شهرداری وپرسنل خدوم شهرداری غفلت نکنند

علیرضا اصغری تاکید کرد: با عنایت به ماندگاری هوای سرد در روزهای آینده و گستردگی حجم بالای فعالیت از صبر و شکیبایی شما همشهریان گرامی درهمراهی با پرسنل خدوم شهرداری کمال تشکر را دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار