معاون مدیرکل دفتر نشر و چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد؛
معاون مدیرکل دفتر نشر و چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهرستان دره شهر با خانواده شهیدان محمدرضا و محمدولی خدایاری در شهرستان دره‌شهر دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 10 January 2023

معاون مدیرکل دفتر نشر و چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهرستان دره شهر با خانواده شهیدان محمدرضا و محمدولی خدایاری در شهرستان دره‌شهر دیدار کرد

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر رضا بشر دوست در این دیدار گفت : ما مدیون خون شهدا هستیم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگ زرینی هستند که همواره در تاریخ ماندگار خواهند بود. 

وی افزود : امیدواریم که دعای خیر شهدا همواره چراغ راه همه ما باشد، چرا که قطعاً عاقبت بخیری ما در سایه دعای خانواده های معظم شهدا است.

ما مدیون خون شهدا هستیم

رضا بشر دوست در ادامه برنامه های خود در شهرستان دره شهر در حاشیه بازدید از سه چاپخانه نور، سپهر و بعثت اظهار داشت :قدمت فعالیت 15 تا 20ساله برخی از چاپخانه های دره شهر در حوزه های چاپ و صحافی کتاب نشان از توجه مردم فرهیخته این منطقه به امر کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به مسائل ارائه شده توسط مدیر مسئولان چاپخانه ها افزود: عمده مشکلات حوزه چاپ، مالیات مستقیم و دریافت وام های تبصره 18 است.

بشر دوست یادآور شد : مشکلاتی برای فعالان صنعت چاپ در کیفیت مبلغ پرداختی مالیات بر ارزش افزوده نیز وجود دارد که وزارت ارشاد از طریق مجلس و با وضع قوانین لازم در حال پیگیری است.

ما مدیون خون شهدا هستیم

بشر دوست در بازدید از ساختمان ارشاد دره‌شهر از نزدیک در جریان مشکلات این مجتمع نیز قرار گرفت. 

رئیس ارشاد دره شهر به مهمترین دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان ، اجرای نور تخصصی و پرده سالن آمفی تئاتر تالار هنر، محوطه سازی و نمای بیرونی مجتمع از جمله مشکلات ارشاد دره شهر است. 

خدایاری بیان داشت : انتظار است با توجه به اینکه احداث و تجهیز ساختمان اداره ارشاد بیش از 95درصد پیشرفت دارد می طلبد مسئولین با نگاه ویژه ای در رفع این موضوعات اقدام نمایند./م 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار