مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ۳۰۰ خدمت دارویی و درمانی به بیماران محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر ایلام ارائه شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 10 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهیار سلیمانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، از ارائه ۳۰۰ خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق حاشیه نشین شهر ایلام خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این طرح، ارائه خدمات درمانی به مردم شهر ایلام عنوان کرد.

وی افزود: این طرح با همکاری سپاه امیرالمؤمنین‌ (ع) استان و با توجه به ماموریت های بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج شهید استانداری ایلام و بسیج کارمندان در مناطق کمتر برخوردار شهر ایلام اجرا شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در این راستا ۳۰۰ خدمت درمانی و دارویی به بیماران محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر ایلام ارائه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اردوی جهادی یاد شده در قالب میز خدمت اجرا شد و در آن پزشک عمومی و متخصص خدمات درمانی و پزشکی رایگان به مراجعین ارائه دادند.

سلیمانی عنوان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اعزام تیم‌های پزشکی در حوزه درمان به مناطق محروم پیشتاز بوده و می‌توان گفت تفکر جهادی و روحیه بسیجی در ارائه خدمات به مردم مهم و تاثیر گذار است.

 وی در پایان تصریح کرد: افتخار می کنیم به عنوان مدافعان سلامت  با تفکر بسیجی به مردم و بیماران خدمت می کنیم.

لازم با ذکر است میز خدمت یاد شده در محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر  ایلام برگزار و فرماندهان نظامی سپاه و مقامات محلی از نحوه خدمات رسانی به مردم و بیماران بازدید به عمل آوردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار