در قالب اردوی جهادی؛
با همکاری هلال احمر، مدیریت درمان تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بسیج جامعه پزشکی استان و در قالب اردو های جهادی به روستاهای شهرستان چوار خدمات پزشکی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 25 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل هلال احمر ایلام در این اردو بیان داشت: درپی خشکسالی های پیاپی و شرایط بحرانی و کم آبی سال های اخیر در کشور جمعیت هلال احمر با کمک موسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست برای کمک به معیشت و مشکل کم آبی مردم در استان نسبت به برگزاری طرح نذر آب اقدام کرده است.

غلامرضا علی محمدی افزود: اردو های جهادی که با سایر نهادهای مردمی و خدمات رسان همواره در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است.

مدیریت درمان ایلام در عرصه های خدمت به محرومان پیشقدم است

 مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز گفت: این مدیریت با نگاه فرهنگی و اجتماعی و همکاری با هلال‌ احمر، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهاد های خدمت رسان و با تشکیل اردو های جهادی در مناطق محروم همواره در عرصه های خدمت به محرومان پیشقدم بوده است.

 دکتر مهریار سلیمانی افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام همواره در مأموریت‌های بسیج جامعه‌ی پزشکی حضور فعال دارند.

وی در پایان از همراهی و همکاری هلال احمر استان ایلام در برگزاری اردوهای جهادی تقدیر و تشکر کرد.

۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

 مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام نیز اظهار داشت: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر، تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزار نفر ساکن روستاها، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

 دکتر نورالدین رحیمی با اشاره به اینکه  ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند، افزود: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور و نازا ایلام از سوی بیمه سلامت پرداخت شده است.

 دکتر صبور مدیر جامعه پزشکی نیز با اشاره به برنامه های مدون بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی همواره آمادگی کامل جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مناطق محروم را دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار