مدیرکل استاندارد استان ایلام:
مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: انجام بیش از چهار هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان از ابتدای سال تا کنون انجام شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 05 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام  بیان داشت: بازرسان اداره‌ کل استاندارد استان ایلام در ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۴۲۱ فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان را انجام داده‌اند.

وی افزود: لازم به ذکر است در مدت یاد شده تعداد ۳۷۳۹ فقره بازرسی و ۶۸۲ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان و همچنین ۷۹ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین های بازی و ۲۳۵ فقره بازرسی فنی آسانسور توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

همتی هدف از این بازرسی هارا انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی برشمرد و افزود: اگر واحدی تخلف نماید و کالاهای تولید شده با استانداردهای ملی انطباق نداشته باشند برابر قانون با این تخلفات برخود خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود گفت: در نتیجه این بازرسی ها پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید ودر صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار