مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: اشتغال پایدار تنها با مهارت آموزی امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 03 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری در نشست مشترک با سرپرست این واحد استانی اظهار داشت: تا پایان امسال با پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال و برنامه های اشتغال زایی دیگر، حداقل برای ۸ هزار نفر در این استان شغل ایجاد خواهد شد.

وی با عنوان اینکه ایجاد درآمد پایدار در راستای توانمندسازی خانواده ها از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان ایلام است، افزود: باتوجه به پیش زمینه بودن آموزش و مهارت آموزی برای خانواده ها، دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند همراه بسیار موثری برای این نهاد باشد و در همین راستا تفاهم نامه ای با این دستگاه آموزشی به امضاء رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و کمیته امداد امام خمینی منعقد شده است، همه مددجویان واجد شرایطی که توانایی کار و فعالیت دارند می توانند از این برنامه های آموزشی بصورت رایگان برخوردار شوند.

طاهری ادامه داد: برگزاری دوره های مهارت آموزی برای خانواده ها با هدف اشتغال و ایجاد درآمد پایدار، برگزاری رویدادهای کارآفرینی با هدف شناسایی استعدادهای شغلی و علمی و همچنین ارائه مشاوره های شغلی با هدف تولیدات بازار محور از جمله موارد این تفاهم نامه است.

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام نیز با عنوان اینکه تقویت نیروی ماهر برای بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات از مهم ترین وظایف و برنامه های این دانشگاه است، گفت: کمیته امداد و دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند با هدف آموزش و توانمندسازی مددجویان همکاری خوبی داشته باشند و ما آمادگی کامل داریم همه امکانات و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی خود را برای مددجویان این نهاد بکارگیری کنیم.

منصور احمدی خاطر نشان کرد: این دیدار در راستای انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جامع علمی کاربردی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار