نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام؛
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام بیان داشت :متأسفانه وضعیت کشتار غیر مجاز در استان غیر قابل تحمل است و کانون‌های چندگانه عرصه گوشت‌های غیر بهداشتی، سلامت مردم را به سختی در خطر انداخته‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 31 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ، حجت الاسلام عباسعلی بازیار  افزود :  تجارب نشان می‌دهد جریان‌هایی در کار هستند که تنها به دنبال سود و منافع شخصی هستند و همین افراد و جریان‌ها مانع می‌شوند که گوشت مناسب و بهداشتی به دست مردم برسد و اینجاست که ما با پدیده خطرناک کشتار غیرمجاز مواجه هستیم.

وی گفت : در شرایطی فراهم گردد که گوشت قرمز یا سفیدی که به دست مردم می‌رسد دارای استانداردهای بهداشتی و تغذیه‌ای قابل قبولی باشد. متأسفانه در شرایط کنونی بسیاری از کشتارگاه‌های سنتی در استان شرایط مناسبی برای کشتار ندارند.

بازیار ادامه داد : کشتارگاه‌های استان عمدتاً با ظرفیت پائین فعال هستند و برخی نیز غیر فعال هستند مثل آبدانان و دره‌شهر و سرابله، درحالی که لازم است این کشتارگاه‌ها مشکلاتشان حل بشود و وارد چرخه اقتصادی دام استان بشوند.

وی مطرح کرد : زمان جهاد کشاورزی و معاونت اقتصادی استانداری و همه اعضای کاگروه امنیت غذایی استان باید در این خصوص تلاش‌هایی که دارند را تا حصول به نتیجه نهائی پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید صیدیوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
قابل توجه مدیر کل دامپزشکی ایلام.
به ایشان بگویید با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود.
با نشستن روی صندلی مدیر کلی و عدم حضور میدانی و برگزاری جلسات متعدد وبی فایده و مشورت با افراد شیرین عقل!کشتار غیر مجاز جمع نخواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار