استاندار ایلام؛
استاندار ایلام پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 29 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از پروژه چهار خطه کردن جاده حمیل - ایلام اظهار داشت: سال گذشته جلسه ای با قرارگاه خاتم انجام و مقرر شد در قالب تهاتر از محدوده جغرافیایی استان ایلام تا مهران بصورت چهارخطه شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.

استاندار ایلام ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر جدید در مسیر مهران- ایلام چهارخطه شد و از مسیر جاده حمیل تا ایلام نیز کلنگ چهارخطه ۲۰ کیلومتر دیگر بر زمین زده شد.

بهرام‌نیا بیان کرد: انتظار داریم پیمانکار مربوطه تا ایام اربعین پیش رو ۲۰ کیلومتر در دست اجرا را به مرحله خاکی برساند و گره های ترافکی حذف تا به خوبی پذیرای زایران بوده و تلفات جانی در سطح جاده ها نداشته باسیم.

وی گفت: این‌ اقدامات و کارهای بزرگ انجام شده گویای این است که علی رغم‌ مشکلات‌مالی دولت اهتمام جدی به سلامت و راحتی تردد مردم در جاده ها دارد.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه ایلام - جمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل سد احداث چناره، دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار