استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: از این‌ میزان ۴.۲ درصد باید با بهره وری تامین شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 25 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان اظهار داشت: از ۹.۶ دهم درصد رشد اقتصادی که برای استان مشخص شده است ۵.۴ دهم درصد در راستای توسعه سرمایه گذاری بوده که باید این میزان رشد را از طریق سرمایه گذاری فراهم‌ کنیم‌.

وی افزود: ۴.۲ دهم درصد رشد اقتصادی نیز از طریق بهره وری فراهم می شود که در این خصوص دستگاه های اجرایی استان باید این‌ میزان را احصا کنند تا به رشد مورد نظر که برای ما تعیین شده دست پیدا کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به برنامه استان برای ارتقا بهره وری و تحقق رشد تاکید کرد: اصلاح نظام‌ اداری در سه بخش برون سپاری امور به بخش خصوصی، هوشمند سازی نظام اداری و متناسب سازی و ساماندهی نیروی انسانی از عوامل دخیل در اصلاح نظام اداری هستند که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

بهرام‌نیا ادامه داد: پیگیری تکالیف دستگاه های اجرایی در زمینه بهره وری در کمیته ذیربط، رفع موانع واحدهای تولیدی ، جهت دهی به واحدهای تولیدی دانش بنیان از طریق تزریق اعتبار بانک ها به واحدهای دانش بنیان از دیگر برنامه های مورد تاکیر برای ارتقا بهره وری در استان است.

وی راه اندازی پارک علم و فناوری به صورت منسجم را از دیگر موارد مهم در ارتقا بهره وری و تحقق رشد در استان برشمرد و افزود: اگر این شاخصه و مولفه های بیان شده را در دستور کار خود قرار دهیم به میزان ۴.۲ دهم درصد میزان رشد اقتصادی از میزان تعیین شده دست خواهیم یافت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار